2nt30nk

استراتژی های توسعه محتوا برای یک وب سایت موفق

يكشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۱۰ ب.ظ

هنگامی که به عملکرد موثر وب سایت یا وبلاگ می آید، محتوا به طور جدی وضعیت پادشاه را به خود جلب می کند. این محتوا نرم افزار وب است - آن را یک وبلاگ یا وب سایت، که آن را به خزنده موتور جستجو معنی دار است، و این استراتژی توسعه محتوا از وب سایت و وبلاگ است که ترساندن بیشتر کاربران و خوانندگان به سمت آن است.


با این حال، ممکن است برای علاقه مندان به وبلاگنویسی کمی غریب باشد تا بارها و بارها با محتوای با کیفیت خوب همراه باشد. علاوه بر این، ممکن است یک مشکل وجود داشته باشد که در آن وبلاگ دارای یک محتوای با کیفیت عالی است، اما به درستی مدیریت نشده است.


مهم نیست که مورد شما، ما شما را با استراتژی های عملی تر برای ایجاد و مدیریت کل محتوای وبلاگ خود، به طریقی که به بهبود عملکرد وب سایت شما کمک می کند، ارائه می کنیم.


1. ایجاد طیف وسیعی از استراتژی های توسعه محتوا

وقتی ما تنوع را می گوییم، اساسا محتوای محتوایی است که معنادار است و محتوایی که جذاب و محتوایی است که می تواند در خوانندگان بیشتر باشد. محتویات خیره کننده می تواند هر نوع جدید و جدیدی باشد که توسعه آن در طاقچه ای است که شما در حال هدف گذاری یا نوشتن آن هستید.


شما می توانید اخبار را تهیه کنید و نظرات خود را همراه با آن ارائه دهید. این به درخواست مشتریان بررسی و پاسخ ها در مورد همان کمک خواهد کرد و وب سایت را محبوب خواهد کرد.


محتوای معناداری اساسا شامل بینش و پاسخ شما در مورد مسائل مختلف است. این جایی است که شما اجازه می دهید که نویسندۀ درونی خود را با آزادی کامل بیان کنید و این مطالب چیزی است که در حفظ خوانندگان به وبلاگ شما کمک می کند.

2. ارائه پیشنهادات آنها

تکنولوژی امروز از سن و ابزارهای شگفت انگیز موجود برای صاحبان وبلاگ برای ردیابی رفتار خوانندگان وجود دارد. سیستم های مختلف مدیریت محتوا با ابزارهای داخلی برای ردیابی همانند بارگذاری می شوند. و هنگامی که شما این کار را انجام می دهید، گام بعدی واقعا آسان است.


شما فقط باید پست هایی را پیشنهاد کنید که تا حدی با همان موضوعاتی که در نوع محتوایی که بازدید می کنند، مورد نظر قرار می گیرد.


3. قدرت رسانه های اجتماعی

شما باید وبلاگ خود را به صورت زنده و زنده بسازید، حتی زمانی که کاربران در وبلاگ شما نیستند. قدرت شبکه های رسانه های اجتماعی شگفت انگیز است و شما می توانید به همان اندازه قدرت وب سایت خود را.


با به اشتراک گذاری پست های خود را در شبکه های مختلف اجتماعی مانند توییتر، فیس بوک و غیره اجازه می دهد تا پست های وبلاگ خود را به مخاطبان گسترده تر است.


4. شروع انتشار مطالب در سری

همه ما تعصب را دوست داریم، آیا ما نیستیم؟ برای دعوت خوانندگان بیشتر به وبلاگ خود و اطمینان از حفظ همان، شما ممکن است در نظر انتشار محتوای در سری در نظر بگیرید.


هنگامی که شما محتوا را در سری منتشر می کنید و در ایجاد عنصر تعلیق یا سرگرمی بسیار خوب است، کاربران به وبلاگ شما چسبانده می شوند. و بله، اگر شما واقعا مایل به غرور کنجکاوی خود هستید، می توانید آنها را با تاریخی که موضوع بعدی را در این سری قرار می دهید، ارائه دهید.

5. پیوند داخلی راهی برای نگاه کردن است

همیشه متوجه شده اید که در حال جستجوی چیزی بیش از ویکی پدیا هستید؟ شما با خواندن درباره یک موضوع خاص شروع می کنید و در نهایت خواندن تقریبا 10 صفحه در ارتباط با همان. شما ممکن است فکر کنید که همین کار را با وبلاگ خود نیز انجام دهید.


اگر یک پست در ارتباط مستقیم با دیگری وجود داشته باشد، هر دو آنها را به صورت داخلی پیوند دهید. به این ترتیب شما ممکن است خوانندگان خود را برای دسترسی به تعدادی پست های وبلاگ در ادامه ادامه دهید.


6. توصیه محتوا بیشتر

همانند نوک بالا در مورد لینک داخلی پست های وبلاگ شما، گزینه ای است که آنها را به پست های دیگر توصیه می کنند.


فقط در پایان پست وبلاگ، شما می توانید کاربران را به آنچه که دیگر بخواهید بخوانید.


و بله، آن را باور کنید یا نه، اما مردم به این توصیه ها توجه می کنند، اگر به اندازه کافی معنی دار باشند.


  • amir barmaj

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی