2nt30nk

بازاری چهار نفره برای افزایش تجارت شما

يكشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۱۲ ب.ظ

بازاریابی همه چیز مربوط به رضایت مشتریان از طریق محصولات یا خدمات با یک قیمت است که باعث سود می شود.

دو بخش عمده برای موفقیت هر کسب و کار، آفلاین و آنلاین وجود دارد. دانستن آنچه مشتریان خود می خواهند اکنون و در آینده می خواهند. ساخت یک محصول برای برآوردن این نیاز.


ثانیا، شما باید بتوانید مشتریان بالقوه خود را متقاعد کنید که محصول شما انتخاب مناسب است.


برای به اشتراک گذاشتن وبلاگ و یا کسب و کار شما نیاز به یک ترکیب از تجزیه و تحلیل، حدس، خلاقیت. بیایید نگاهی دقیق تر به چهار P از بازاریابی برای درک و پیاده سازی آنها در کسب و کار خود داشته باشیم.


تولید - محصول

شما باید قادر به پاسخ دادن به In's و outs در مورد محصول خود باشید. محصول شما چگونه در برابر رقبای خود ایستاده است؟ آیا مشتریان شما چه می خواهند؟


هدف این است که بدانید که مشتری چه چیزی را می خواهد و محصولی را که نیازهایش را برآورده می سازد، ایجاد کند.


قیمت

محصولات قیمت گذاری به درستی تعیین خواهد کرد که آیا آن را فروخته یا نه. همیشه بهتر است محصول خود را به یک بستر بالاتر از چیزی که آن را برآورد می کنید، ارزش گذاری کنید.


شما می توانید با تخفیف دادن تخفیف ها را کاهش دهید، در حالی که تقریبا غیرممکن است که بعدا قیمت را افزایش دهید.

محل

با انجام برخی از تحقیقات بازار اولیه، شما می توانید خرید مشتری خود را تعیین کنید. وقتی که آن را به وب جهانی می آید، مشتریان می توانند از Amazon.com، ebay.com و چندین مکان دیگر بسته به محصولات مورد نظر خریداری کنند.


اگر محصول خود را دارید، با توجه به فروش آن در همه مکانهای ممکن، راه خوبی برای افزایش فروش است. به این ترتیب شما یک فرصت را از دست نمی دهید.


ترفیع

این چیزی است که برای کمک به محصول شما "به دست آمده" آنلاین است. چه چیزی خوب است محصول هیچ کس تا به حال در مورد آن را شنیده است.


مشتری شما چگونه محصول خود را پیدا خواهد کرد؟ آیا آنها اطلاعات کافی برای تصمیم گیری خواهند داشت؟ با توجه به این موارد به شما کمک خواهد کرد که یک کمپین تبلیغاتی قوی ایجاد کنید.


درک این نکات، شما می توانید کسب و کار خود را به وضوح تعریف کنید و زندگی آنلاین خوبی داشته باشید. بازاریابی راه درست می تواند کسب و کار شما را به سرعت با رقبا.


این می تواند به افزایش فروش و درآمد ثابت کند.


راهنمای پاداش برای ساخت طرح بازاریابی


در اینجا 5 مرحله ساده برای کمک به ایجاد یک طرح بازاریابی وجود دارد


تجزیه و تحلیل SWOT - یک راه خوب برای به دست آوردن ایده ها این است که تحلیل SWOT را تکمیل کنید. SWOT نشان دهنده قدرت، ضعف، فرصت ها و تهدیدها است. صدها قالب وجود دارد که می توانید آنها را دانلود و استفاده کنید.


دانلود ورق تجزیه و تحلیل SWOT توسط ابزار ذهن.


مشتری هدف - مهم است بدانید که چه کسی مشتری هدف شماست. مشتری هدف شما ممکن است محلی یا بین المللی باشد. یکی از بهترین روش های شناسایی نوع مشتری، انجام نظرسنجی است. شما باید چیزهایی مانند موقعیت مشتری، نوع محصولات خریداری شده، جنسیت، میزان خرید و موارد دیگر را جستجو کنید.

4P از بازاریابی - چهار بازاریابی از بازاریابی در بالا ذکر شده است.


ارتباطات - شما باید بهترین پایه خود را به جلو بردارید تا کلمه را پیدا کنید و پیدا کنید. مردم باید بدانند که چه کسی هستید و چه چیزی را ارائه می دهید. وبلاگ در مورد کسب و کار شما، یک کمپین تبلیغاتی اجرا کنید که توجه مردم را جلب کند. از شبکه های اجتماعی، ایمیل، لیست های ساخت و خیلی بیشتر استفاده کنید.


تجزیه و تحلیل - شما باید مطمئن شوید که شما به طور مداوم نظارت بر عملکرد کسب و کار شما و بهبود آن و بهینه سازی به عنوان رشد شما.


اطمینان حاصل کنید که حداقل دو بار در سال برنامه بازاریابی خود را بازبینی کنید تا اطمینان حاصل کنید که هنوز در مسیر درست موفقیت هستید!

  • amir barmaj

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی