2nt30nk

با استفاده از توییتر برای ایجاد یکپارچگی نام تجاری

يكشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۰۶ ب.ظ

توانایی شرکت در تحقق اهداف خود، شهرت و محبوبیت خود را برای مردم به ارمغان می آورد. مدیران ارشد که زمان برای ارتباط با مشتریان و مشتریان سطح زمین را در اختیار دارند، به اهداف بازاریابی و تبلیغاتی شرکت کمک می کنند.


با ظهور وبلاگنویسی سازمانی، شرکت ها اکنون می توانند از طریق رسانه های اجتماعی برای دسترسی به مشتریان بالقوه خود با استفاده از یک پلت فرم رسانه های اجتماعی از رسانه های اجتماعی استفاده کنند. توییتر در پیشروی روند میکروبلاگینگ قرار دارد که مردم آن را در زمان واقعی به اشتراک می گذارند.


در اینجا چند اشاره گر در مورد چگونگی استفاده بیشتر از حساب توییتر خود برای ایجاد یک ارتباط جامع با مشتریان خود و ایجاد یک تصویر انسانی از شرکت شما می باشد.


با استفاده از توییتر برای ایجاد یکپارچگی نام تجاری


1. خودتان را بیرون بیاورید و واقعا اطلاعات صادقانه و شخصی خود را درباره شرکتتان به اشتراک بگذارید. شما انتظار ندارید که مسائل شخصی خود را در زندگی خود صدای جیر جیر، اما دادن به پیروان خود به روز رسانی در زمان واقعی در مورد فعالیت های شرکت کسب و کار شما را بیشتر relatable.


2. به اشتراک گذاشتن آنچه شما در مورد خودتان می توانید. فقط یک تصویر از سرپرستی شرکت نداشته باشید - درباره ارسال یک صدای جیر جیر و یا دو در مورد یک برخورد خنده دار که در بازار داشتید ندارید؟ مشتریان شما می خواهند بدانند که آنها فقط خواندن به روز رسانی های یک نماینده شرکت را انجام نمی دهند که از بروزرسانی های خسته کننده اجتناب می کنند - آنها می خواهند بدانند که یک شخص واقعی جالب در پشت حساب توییتر شما وجود دارد.


مدیر عامل شرکت Zappos این قضیه را به خود جلب می کند. او نه تنها با کارکنان و مشتریان خود درمورد مسائل شرکت صحبت می کند، بلکه او نیز چیزهایی را که او می بیند در حالی که در حال سفر است، سرگرم می کند. اخیرا، سث گودین از عدم تعامل با پیروانش انتقاد کرد. توییتر او به هیچ کس دیگری مشترک نیست و به پیروانش پاسخ نمی دهد. گودین استدلال می کند که او زمان برای پاسخ دادن به مشترکین خود و حفظ یک سری تعاملی از توییت در حساب کاربری خود ندارد.

اگر متوجه شوید که شما زمان برای حفظ ارتباط خوب توییتر با مشتریان خود ندارید، خدماتی از یک کارمند دریافت کنید که این کار را برای شما انجام می دهد. بهتر است برای پیروان خود یک رابطه ی سرگرم کننده با کارمند خود ایجاد کنید تا یک رابطه خسته کننده با مشغولیت شما.


سریع و سرگرم کننده باشید

توییتر به خاطر توانایی آن برای شکستن داستان های خبری در زمان واقعی قدردانی می شود. رسانه های اجتماعی برای هماهنگ کردن مقادیر وسیع فعالیت ها، به اشتراک گذاشتن اطلاعات از سخنرانان سمینار و سخنرانی های مقامات دولتی و در عین حال، نظرات در مورد این منابع اطلاعاتی را در زمان واقعی یا در عرض چند ثانیه انفجار می دهند. یک کاربر توییتر سریع و استفاده از این سرعت به اشتراک گذاری به نفع شرکت شما است.


و در حالی که شما در آن هستید، شما همچنین می توانید با شروع بازی های توییتر، کمی ادویه را به توییت های روزانه خود تزریق کنید. شروع های سرگرم کننده مانند # myfavoritesongofalltime یا #theinsecticantstandis و تماشای به عنوان پیروان خود را در این wybunon به دست آوردن. همچنین ممکن است بخواهید نام شرکت یا محصول شرکتتان را در این هشتگها اضافه کنید تا بتوانید محبوبیت بیشتری را از لیست موضوعات ترتیب یافته و بازخوانی که حسابتان دریافت میکنید، بدست آورید.


نگران نباشید از راهنما بخواهید

آیا شما در مورد نام محصول بعدی خود هستید؟ سعی کنید یک انفجار صدای جیر جیر ارسال کنید تا پیشنهادات نام شما را از طرف پیروان خود بپرسید. آنها این واقعیت را دوست خواهند داشت که به آنها اعتماد کنید تا بتوانند نظرات خود را در نام محصول خود ارزش گذاری کنند. پیروان خود نشان می دهند که به آنها اعتماد می کنید، آنها را تشویق می کنند تا به شما بیشتر اعتماد کنند. آنها ممکن است حتی با استفاده مجدد از شما محصولات خود را با پیروان خود به اشتراک بگذارند. پس از همه، retweeting نسخه پیشرفته ای از "word of mouth" است.

خودتان را در کنفرانس ها شناخته باشید

شرکت کنندگان در سمینارها و کنفرانس ها عادت به سخن گفتن و ارسال توییت در مورد اطلاعاتی که این کارشناسان می گویند، عادت دارد. اگر شما اتفاق می افتد که خود را در یک پانل یا کنفرانس پیدا کنید، از این فرصت استفاده کنید تا فقط اظهارات ارزشمند تیتو را بیاموزید. با این حال، این مسیر به محبوبیت یک شمشیر دو طرفه است - باید به همان اندازه که یک فکر بی معنی می گویند، تمام جهان نیز بلافاصله در مورد آن می داند.


از ابزارهایی برای پیگیری پیشرفت خود استفاده کنید

ابزار زیر کمک می کند تا اطلاعات بیشتری در مورد فعالیت های پیروان خود و سایر آمار مربوطه بدانید.


TweetStats - گرافیک های چند رنگی را در توییت های روزانه و روزانه، افرادی که بیشترین پاسخ را دارند، ماهانه استفاده از توییتر و قرار گرفتن در معرض Autobots تولید می کنند.

Tweet Clouds - اطلاعاتی در مورد موضوعاتی که توسط یک کاربر توییتر صحبت می کنند اطلاعاتی را ارائه می دهد.

Tweriod - آن را تجزیه و تحلیل توییت شما ارسال و توییت پیروی خود را برای پیدا کردن زمان بهینه برای تعامل.

Audiense - تقریبا همه در یک پلت فرم برای همه چیز توییتر. طرح رایگان همراه با تجزیه و تحلیل، بهترین زمان برای صدای جیر جیر، ابزار دنبال / دنبال کردن و تقسیم بندی جامعه است.


توییتر یک ابزار بسیار قدرتمند برای ایجاد ارتباط با کارکنان و مشتریان شما است. هنگامی که تمام عوامل فوق در استفاده استراتژیک قرار می گیرند، در هیچ زمانی، نام تجاری خود را افزایش می دهد و محبوبیت و اعتبار آن را افزایش می دهد.


  • amir barmaj

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی