2nt30nk

در مقابل SEO طبیعی Google AdWords: یک مقایسه دقیق

يكشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۰۰ ب.ظ

موقعیت های بسیاری وجود دارد که مردم در مورد انتخاب پلت فرم تبلیغاتی مناسب برای تقویت دسترسی ویروس خود و فشار دادن کسب و کار خود به درجه های جدید دچار سردرگمی می شوند. اغلب آنها در جستجوی SEO SEO و Google Adwords هستند.

در حالی که جستجو برای گزینه مناسب، دو گزینه یعنی SEO و Google Adwords ظاهر می شود و انتخاب بین هر یک از آنها یک کار دشواری برای ما می شود. در حقیقت تفاوت زیادی بین هر دو آنها وجود دارد.


در صورتی که جستجوگرهای طبیعی نتایج را در مدت 6 ماه تا 1 سال ارائه دهد، Google Adwords، از سوی دیگر، نتایج را ظرف چند ماه ارائه می دهد. اگر بودجه برای شما مشکل نباشد، پس از استفاده از هر دو آنها می توانید به شما برای رسیدن به اهداف بیشتر کمک کنید.


همیشه بهتر است دو برنامه بازاریابی اینترنتی برای افزایش کسب و کار داشته باشیم. اما در مورد، اگر شما تا به حال از پول کم نمی کنید، انتخاب روش جستجوگرهای ارگانیک مطمئنا گزینه دیگری خواهد بود. برای اینکه تفاوت را روشن تر کنید، برای شما یک نگاه اجمالی از نکات حیاتی است که به شما در تصمیم گیری درست کمک می کند.


نقاط تفاوت بین SEO SEO و Google AdWords

Google AdWords بیشتر دوستانه اینترنت است: اگر شما برای Google Adwords انتخاب می کنید، لازم نیست که هیچ تغییری در طراحی وب انجام دهید. اما اگر شما قصد دارید برای انتخاب نتایج جستجو مورد نظر خود را انتخاب کنید، ممکن است برای تغییرات لازم باشد.


گوگل آدرلز طراحی وب سایت و همچنین وب سایت دوستانه است که بدون هیچ گونه تغییر عمده ای می توانید وب سایت خود را برای کلمات کلیدی مورد نظر خود تبلیغ کنید تا زمانی که شما بودجه ای برای انجام این کار داشته باشید.


افزایش بازدید کنندگان: Adwords به عنوان ذکر شده ارائه ترافیک سریع. به محض اینکه شما کمپین آنلاین Google Adwords را راه اندازی می کنید، تعداد بازدیدکنندگان در چند روز یا چند ماه افزایش می یابد، اما اگر شما یک روند مشابه در جستجوگرها را انجام دهید، در نتیجه یک ترافیک مورد انتظار در یک هفته ممکن است یک هدف دشوار برای رسیدن به آن باشد .

بازگشت به سرمایه گذاری: در Google Adwords، نتایج شما تنها زمانی حاصل می شود که سرمایه گذاری کنید. بازدید کنندگان می آیند و بر روی تبلیغات کلیک می کنند، و آنها به سمت وب سایت مربوطه حرکت می کنند. اگر ترافیک مورد انتظار را دریافت نکنید، نمیتوانید هیچ زیانی را متحمل شوید. از سوی دیگر، استخدام یک جستجوگر و سپس اجرای فرایند بهینه سازی نیازمند سرمایه گذاری های بزرگ است و بازده نیز مطمئن نیست.


استفاده از کلمات کلیدی: هنگامی که شما Adwords را انتخاب می کنید، شما ملزم به تایپ کلمات کلیدی کمتر هستید که تحت آن تبلیغات تبلیغاتی شما ظاهر می شود. این بیشتر باعث می شود استراتژی تبلیغاتی شما ساده تر و هدفمندتر شود. در حالی که در جستجوگرها شما مزایای استفاده از تعدادی کلید واژه را هدف قرار می دهید، صفحات وب شما دارای دید حداکثر در صفحات موتور جستجو خواهند شد.


دید وب سایت: SEO SEO و PPC (Google Adwords) مجوز کامل برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا یک صفحه وب خاص در نتایج موتور جستجو ظاهر خواهد شد یا نه. هر دو آنها به شما اجازه خواهند داد که کدام صفحه وب در جستجوی جستجوی کلمات کلیدی در نتایج جستجو قرار گیرد.


هزینه ها: هزینه های استفاده از خدمات جستجوگرها نسبتا کمتر است و در عوض، ترافیک واقعی را دریافت می کنید. اما در خدمات پرداخت شده مانند Google Adwords، ترافیک شما به نفع شما واقعی نیست و کلیک بر روی تبلیغات شما توسط شرکت های استخدام انجام می شود.


ما امیدواریم که نکات فوق ذکر شده ممکن است تمام پرسشهای شما در مورد جستجوگرهای طبیعی نسبت به Google Adwords را حل کند.


هر دو SEO و Adwords دارای مثبت و منفی هستند و شما می توانید هر یک از آنها را با توجه به نیازهای کسب و کار خود انتخاب کنید. شما می توانید هر یک از یا هر دو برنامه اینترنت را برای رسیدن به اهداف بسیار مورد نظر انتخاب کنید.


برای این منظور توصیه می شود که بهترین شرکت توسعه وب سایت را انتخاب کنید که همراه با ارائه خدمات جستجوگر همچنین خطاهای جزئی وب سایت شما را بهبود می بخشد.


  • amir barmaj

SEO

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی