2nt30nk

نحوه رتبه بندی در Google Simplified

يكشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۰۸ ب.ظ

بیا با آن روبرو شویم. با بسیاری از مقالات و آموزش در مورد موضوع جستجوگرها، رشد کسب و کار خود را آنلاین به نظر می رسد مانند یک نزاع تند و تیز است که شما هرگز برنده خواهد شد و می کند زمانی که شما در مورد چگونگی رتبه بندی در گوگل فکر می کنم فکر می کنم؟


اگر شما می توانید دست خود را بر روی یک راهنمای واقع گرایانه که سود از وب سایت خود را افزایش می دهد چه؟


آیا علاقه مند هستید در مورد چگونگی رتبه بندی در Google بدانید؟


اجازه دهید با شما اصول اساسی جستجوگرهای آلی را به اشتراک بگذارم و آنچه شما باید انجام دهید برای رسیدن به صفحه اول Google.


تحقیق کلید واژه

تحقیقات کلیدی برای وبلاگ نویسان تازه کار و وبلاگ نویسان چاق ضروری است.


این که آیا شما شروع یک وبلاگ جدید و یا نوشتن یک پست جدید، بهتر است که شما کلمات کلیدی خود را به خوبی تحقیق کنید. در هر لحظه، حفظ تناسب اندام باشید.


عاقلانه انتخاب کنید، بعضی از کلمات کلیدی ممکن است ارزش انجام دادن را نداشته باشند.


اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی شما به اندازه کافی مورد جستجو هستند، با رقابت متوسط ​​یا کم و یک نرخ خوب کلیک. سطح دشواری رتبه بندی در صفحه اول Google متفاوت خواهد بود زیرا برخی از کلمات کلیدی رقابت بسیار زیادی دارند و برخی رقابت متوسط ​​و کمتری دارند.


در حین انجام تحقیقات کلیدی شما باید همیشه به یاد داشته باشید که در مورد گرفتن ترافیک در وبلاگ خود است؛ هیچ چیز دیگر.

تمرکز اصلی شما این است که در گوگل رتبه بندی کنید و بازدید کنندگان را به وبلاگ خود ببرید.


ابزارهایی نظیر Ahrefs و BuzzSumo منابع عالی هستند که به شما کمک می کند کلمات کلیدی خود را انتخاب کنید. من طرفدار زیادی از برنامه ریزان کلمات کلیدی Google نیستم، زیرا گاهی اوقات گمراه کننده و نادرست است.


محتوای کافی

اکنون که تحقیقات خود را انجام داده اید و کلمات کلیدی مناسب برای تمرکز بر روی آن، زمان خود را برای شروع به نوشتن مقالات با کیفیت آماده کرده اید.


برخی معتقدند که ابتدا باید ابتدا و سپس کلمات کلیدی را اضافه کنید.


اما از تجربه من می توانید مقالات بهتر را بنویسید اگر قبلا کلمات کلیدی خود را بررسی کرده اید.


اجازه دهید مقالات شما در محدوده 400 تا 700 کلمه باشد که مناسب ترین طول مقاله است. اگر پست شما طولانی تر از آن باشد، خواننده شما به احتمال زیاد خسته کننده خواهد بود، با این حال اگر شما می توانید سود و ارزش را به یک مقاله طولانی ارائه دهد، خوانندگان قطعا به صفحه بدون در نظر گرفتن طول مقاله می ایستد.


بیش از یک ایده را در یک پست تحویل ندهید و مطالب را تکرار نکنید. منحصر به فرد باشید و خلاق باشید


تعدادی از روشهای جستجو بر روی صفحه به صورت دستی با نوشتن محتوای با کیفیت همراه هستند.


بگذارید به بهینه سازی در صفحه بپردازیم تا ببینیم که چگونه می توانید آن را به نفع خود استفاده کنید.


بهینه سازی روی صفحه

بهینه سازی صفحه بهینه سازی سایت چیزی جز بهینه سازی پست های شما برای موتورهای جستجو نیست، به طوری که می توان آنها را به راحتی در موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ رتبه بندی کرد.


در حال حاضر، بیش از 8 راهنمایی است که باید برای بهینه سازی مقالات خود برای دریافت بهترین بازده احتمالی داشته باشید.


از کلمات کلیدی غنی استفاده کنید

استفاده از دسته بندی های کلمات کلیدی

از کلمات کلیدی در عنوان استفاده کنید

از کلمات کلیدی در URL استفاده کنید

از کلمات کلیدی در پست استفاده کنید (ترجیحا در اولین 160 کاراکتر پست شما)

از کلمات کلیدی به عنوان متن جبر یا لینک استفاده کنید

استفاده از کلمات کلیدی در تصاویر (برچسب های آلت)

از کلمات کلیدی در Meta Data استفاده کنید

نکات فوق بسیار توضیح دهنده است. اگر شک دارید یا نیاز به کمک دارید لطفا نظر خود را به من بدهید و من به شما خواهم داد. با این حال، در حال حاضر، اجازه دهید ما را به معیارهای رتبه بندی بعدی از نحوه رتبه بندی در گوگل حرکت می کند.


بهینه سازی آفلاین

بهینه سازی آفلاین صفحه وب به طور عمده شامل ساخت لینک می شود.


شما می توانید لینک های خود را با استفاده از استراتژی های مختلف به مقالات خود بسازید. شما می توانید نظرات در وبلاگ ها، درخواست برای لینک ها، و یا بسیاری از وبلاگ نویسی مهمان را ترک کنید.


وبلاگ نویسی مهمان روند فعلی است و یک معنی عالی برای دریافت لینک های با کیفیت از وبلاگ های برتر است.


پیوندهای پشت سرهم چیزی جز لینک نیستند که به سایت یا مقاله شما اشاره دارند. همه شما باید اطمینان حاصل کنید که شما لینک ها را از سایت های مرتبط و با کیفیت بالا دریافت می کنید. لینک های کیفیت بیشتر که می توانید بهتر از آن برای رتبه بندی وب سایت خود دریافت کنید.


شما همچنین می توانید در مورد پیوند ساختمان با پیروی از این راهنمایی در اینجا بیشتر بدانید: ساختمان پیوند چیست و چگونه در SEO سودمند است؟


تجزیه و تحلیل وب سایت SEO

اگر قصد دارید فرآیند جستجوگرها را در یک سایت موجود شروع کنید، قطعا باید از وب سایت خود برای تجزیه و تحلیل SEO استفاده کنید.


کلمات کلیدی که بخش اصلی هر کمپین جستجوگرها را تشکیل می دهند، پست های زیر کنترل جنبه های مختلف استفاده از کلید واژه را پوشش می دهد. بنابراین، این سؤالات را به خودتان بپرسید و سایتتان را تجزیه و تحلیل کنید.

  • amir barmaj

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی