2nt30nk

وبلاگ نویسی مهمان بخش مهمی از هر کمپین ساخت لینک است. نوشتن برای وبلاگهای دیگر به شما کمک می کند تا ترافیک را به سایت خود بسپارید، خودتان را به عنوان یک قدرت در روابط خود تنظیم کنید و لینک های کیفیتی را به سایت خود برسانید. شما می توانید در مورد مزایای وبلاگ نویسی مهمان بخوانید.

با این حال، می توان دشوار بود که پست های مهمان پذیرفته شده هر بار - به ویژه در وبلاگ های بزرگ که دارای تعداد زیادی ترافیک و مقامات در تو رفتگی در دیوار خود را. چندین چیز را می توانید انجام دهید تا بتوانید این تغییر را انجام دهید، اطمینان حاصل کنید که پست های مهمان شما هر بار پذیرفته می شوند:

ساخت روابط

بسیاری از وبلاگ نویسان می خواهند قبل از پذیرش آنها، وبلاگ نویسان مهمان خود را بدانند. شروع به برقراری ارتباط و برقراری روابط با وبلاگ نویس های قدرت در توطئه خود کنید. نظر خود را در بلاگ خود. شروع به گفتگو با آنها در انجمن هایی که هر دو شما مکررا هستید. ارسال یک ایمیل به خودتان و شروع به گفتگو کنید.


بهتر است یک وبلاگ نویس به شما می داند، راحت تر آنها ممکن است احساس درخواست شما را به پست مهمان در وبلاگ خود می پذیرند.

دفعات بازدید: وبلاگ

چگونه می توانم بدانم اگر محتوای شما در حال ارسال است برای خوانندگان وبلاگ مناسب است اگر شما خودتان وبلاگ را بخوانید؟ اگر شما قبلا یک خواننده منظم از یک وبلاگ نیستید که مایل به پست مهمان هستید، چند ساعت پس از خواندن پستها صرف کنید. احساس تنهایی وبلاگ و موضوعاتی را که تحت پوشش قرار گرفته اند احساس کنید. بدانید که مخاطبان مورد نظر چه هستند و مطمئن شوید که آن ها همانند شماست.


شما همچنین باید بدانید محتوای وبلاگ خوب است، به طوری که شما در یک موضوع است که قبلا پوشش داده نشده است. شما باید بر روی یک موضوع بنویسید که در وبلاگ قرار نگرفته باشد یا باید از این موضوع با زاویه جدید بنویسید.


دستورالعمل ها را دنبال کنید

بسیاری از وبلاگ نویسان که پست های مهمان را می پذیرند، دستورالعمل هایی برای نویسندگان مهمان منتشر خواهند کرد. با توجه به این موضوع توجه داشته باشید و مطمئن شوید که آنها را دنبال می کنید. دستورالعمل ها می توانند شمار کلمه ها، الزامات عکس ها یا قوانین مربوط به تعداد لینک های پذیرفته شده را شامل شوند. تقریبا تمام دستورالعمل ها برای پست های مهمان بیان می کنند که محتوا اصلی و نباید آن را دوباره منتشر شود.


دستورالعمل نویسنده پیروی نکند، شبیه شکست دادن تست است، زیرا شما دستورالعمل ها را خواندید. برای وبلاگ نویسی با توجه به تمام دستورالعمل هایی که برای ارسال پست گذاشته شده است، بر کیفیت مطالب خود تمرکز کنید.


ارسال مقالات بزرگ برای پست های مهمان پذیرفته می شود هر زمان

قاعده شماره یک - و شاید تنها قاعده ای که حتی باید به خاطر داشته باشید - ارسال محتوای عالی است. حتی اگر هرگز به وبلاگنویسی صحبت نکردید و به هیچ یک از دستورالعمل ها نپرداختید، اگر محتوایی عالی برای ارسال دارید، آنها متوجه خواهند شد.

محتوا بزرگ محتوای اصلی است که اطلاعات ارزشمند و جالب را برای خوانندگان ارائه می دهد. این خودخواه نیست، خواندن یک نسخه تبلیغاتی برای وبلاگ شما. ایده های جدید که راه حل هایی را برای خوانندگان ارائه می دهند و به خوبی می نویسند.


در حالی که ممکن است به نظر می رسد در زمانی که محتوای شما توسط برخی از وبلاگ های برتر در طاقچه شما پذیرفته می شود ممکن است غیر ممکن باشد، شما فقط باید این دستورالعمل ها را در نظر داشته باشید تا مطمئن شوید که پست های مهمان هر بار که آنها را ارسال می کنید، پذیرفته می شوند.


ارتباط برقرار کردن با وبلاگ نویس، بلاگر شدن وبلاگ، پیروی از دستورالعمل ها و ارسال مطالب عالی. محتوای شما هر بار پذیرفته می شود و هیچ وقت لینک های کیفیت و ترافیک را به وبلاگ خود اضافه نمی کنید.

  • amir barmaj

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی