2nt30nk

چگونگی تعیین استراتژی بازاریابی دیجیتالی کسب و کار

يكشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۱۱ ب.ظ

اگر چه برخی از شرکت ها معتقدند که آنها نیازی به یک استراتژی بازاریابی دیجیتال کسب و کار ندارند، در عصر اینترنت، عدم داشتن یک معادل صاحبان کسب و کار با دستان خود را پشت سر خود دارند. دانستن چگونگی تعیین استراتژی بازاریابی دیجیتال کسب و کار شما می تواند به حفظ و جذب مشتریان جدید کمک کند.

چرا استراتژی بازاریابی دیجیتالی کسب و کار بسیار مهم است

شرکت های هر اندازه و صنعت باید نوعی استراتژی بازاریابی دیجیتالی داشته باشند. دستگاه های دارای دیجیتال وب به طور فزاینده ای محبوب می شوند. اولا بیشتر افراد برای کسب اطلاعات در مورد یک کسب و کار به اینترنت میپردازند، بنابراین برای داشتن حضور قوی در وب، حیاتی است.


دانستن کجا و چگونه می خواهید کسب و کار خود را در اینترنت ارتقا دهید می تواند فرآیند را ساده تر کند و به بازاریابی خود با توجه به کسب و کار شما و مشتریان خود کمک کند و در تعیین نحوه تعریف استراتژی بازاریابی دیجیتال کسب و کار شما مهم است.


مشتریان خود را بشناسید

تعدادی از راه های مختلف برای رسیدن به مشتریان آنلاین وجود دارد و مقدار کار درگیر می تواند به ویژه برای یک کسب و کار کوچک به نظر برسد. ابتدا باید تعیین کنید که مشتریان شما چگونه هستند تا بتوانید تعیین کنید که چطور آنها را هدف قرار دهید. شما می توانید تصمیم بگیرید که پیام شما چیست و کجا تبلیغ شود. به مشتریان رایج ترین خود فکر کنید و وبسایتهایی را که احتمال بیشتری دارند بازدید کنید.


اگر کسب و کار شما بچه دوستانه است، شما ممکن است بخواهید تبلیغات در سایت های خانواده و یا کودکان را در نظر بگیرید. اگر مشتریان شما متخصصان ماهر هستند، تبلیغات در یک وبلاگ تجاری یا e-zine برای آن زمینه، آگهی کسب و کار شما را در دید مستقیم از مشتریان احتمالی خود قرار می دهد و از پرداخت هزینه برای تبلیغی که به عموم مردم می رسد در بزرگ.

برای ایجاد یک رویکرد بازاریابی سازگار، باید بدانید که این امر باعث می شود که کسب و کار شما در میان رقبا شما منحصر به فرد باشد. دانستن این امر به شما امکان می دهد محتوای آنلاین، گرافیک ها و تبلیغات خود را که به مشتریان مورد نظرتان برسد، آماده کنید. این به شما در حفظ تمامیت بازاریابی شما کمک می کند.


هدف کانال های بازاریابی شما

عرصه های مختلف آنلاین ممکن است بیشتر از دیگران هزینه داشته باشند و بعضی فرصت های بهتر را برای تبلیغ شرکت شما فراهم می کنند که باید در برابر آن قیمت معامله شود. شما همچنین باید گزینه های خود را برای ایجاد محتوای وب خود را خارج از وب سایت شرکت خود را در نظر بگیرید.


اگر میخواهید آگهی کنید، باید از محتوای سایت تبلیغاتی خود آگاهی داشته باشید، برای هر لحظه و خواننده بالقوه، و اینکه آیا شما تنها تبلیغ کننده یا یکی از بسیاری از آنها هستید. برخی از شرکت های تبلیغاتی به طور خاص کاربران خاص اینترنت را از طریق کوکی ها و تاریخ در رایانه هایشان هدف قرار می دهند. با استفاده از این اطلاعات، تبلیغات شما تنها به افرادی که احتمالا از شرکت شما حمایت می کنند، ظاهر می شود.


فراتر از تبلیغات، ممکن است پیدا کردن یک ایده خوب برای ایجاد یک صفحه فیس بوک رسمی برای کسب و کار شما باشد، که مشتریان می توانند به طور مستقیم با شما تماس بگیرند، "مانند" شرکت شما، اخبار مربوط به معاملات یا رویدادهای آینده را دریافت می کنند، و شما می توانید با آنها ارتباط برقرار کنید، پاسخ دهید سوالات و نمایش محصولات و خدمات جدید.


برخی از شرکت ها تصمیم به ایجاد یک وبلاگ می کنند، جایی که آنها پست هایی درباره اخبار یا موضوعات مرتبط را شامل می شوند. مشتریان در زمانی که سعی دارند اطلاعات مربوط به یک موضوع مشخص را پیدا کنند، تمایل به استفاده از این وبلاگ ها دارند، بنابراین احتمال دارد از شرکتی استفاده کنند که این اطلاعات را برای آنها فراهم می کند. ترکیب استراتژی ها بهترین روش برای دستیابی به مشتریان احتمالی است.

  • amir barmaj

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی