2nt30nk

5 صفحه اصلی تکنیک های جستجوگر وب برای مدیران وب

يكشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۰۳ ب.ظ

هر صاحب وب سایت جدید و آینده می خواهد در ترافیک با کیفیت به وب سایت و وبلاگ خود رانندگی کند. اگر شما در رویکرد خود متمرکز و جدی هستید، ممکن است موفق باشید.

با این حال با توجه به تجربه اولیه من به عنوان یک مدیر وب سایت صرفا کار سخت و تمرکز کافی نیست، شما باید به صورت هوشمندانه عمل کنید. در اینجا ما 5 صفحه اصلی تکنیک های جستجو در صفحه را برای شما برای بهبود رتبه بندی خود و هدایت ترافیک به سایت خود بحث خواهیم کرد. بنابراین بیایید یک به یک را پیدا کنیم.

بنابراین برای موفقیت آنلاین، قطعا به یک بخش وبلاگ در سایت خود نیاز دارید، SEO یا موتورهای جستجو بهینه سازی نقش مهمی ایفا می کند. شما به محض شروع به ایجاد محتوا برای وب سایت خود در مورد جستجوگرها میشنوید. SEO یک موضوع وسیع است و کاملا طبیعی است که یک وب مستر در مورد آن به طور جامع نمی داند.


ما قصد نداریم به دنیای جستجوگرها عمیق ببخشیم و در مورد چیزهای بیش از حد تکنیکی صحبت کنیم. با این حال، ما آن را ساده نگه دارید و در مورد صفحه اصلی تکنیک های جستجوگرهای صفحه اصلی و به همین دلیل آن را برای شما مهم است.


جستجوگرها را می توان به دو بخش تقسیم کرد. یکی از آن ها روی صفحه است و دیگری غیرفعال است. On-Page به این معناست که جلوی جلوی صفحه و خارج صفحه مربوط به منابع خارجی مانند لینک های ساخت سایت شماست.

کلمات کلیدی تحقیق در صفحه اصلی صفحه اصلی تکنیک های جستجوگرها

به یاد داشته باشید تمام تکنیک هایی که می خواهم به شما بگویم بسیار ساده است و شما هیچ تخصص ندارید. من قصد دارم فرض کنم که شما یک مالک وبسایت تازه کار هستید بدون هرگونه پس زمینه برنامه نویسی.


نخستین تحقیق کلید واژه است. هر وبسایت بر اساس یک موضوع خاص است کلمات کلیدی یک لیست از آن کلمات است که متعلق به یک طاقچه خاص است. به عنوان مثال برای یک معلم پیانو، کلمات کلیدی اصلی، یادگیری پیانو، درس پیانو برای مبتدیان و غیره است. شما باید یک تحقیق کامل انجام دهید که کدام کلمات کلیدی در محتویات شما باشد.


شما می خواهید بدانید که چه تعداد از افراد این کلیدواژه را در موتور جستجو، سطح رقابت و غیره تایپ می کنند. شما باید سعی کنید همه ی این کلمات کلیدی را در یک لیست که بسیار مورد جستجو هستند و همچنین رقابت کمتری داشته باشند، بسنجید. سعی کنید این کلمات کلیدی را در محتوا خود قرار دهید.


یک ابزار رایگان و بهترین برای انجام این کار، برنامه ریز کلید واژه گوگل است و اگر مایلید چیزی پیشرفته تر داشته باشید، سعی کنید برنامه ریزان کلمات کلیدی آرهف را داشته باشید.


تراکم کلید واژه

دومین تکنیک در صفحه نیز مربوط به کلمات کلیدی است. محتوای شما باید مقدار مناسب کلمات کلیدی در هر پست وبلاگ باشد. اگر شما وبلاگ ها را با کلمات کلیدی غیر ضروری پر می کنید، Google هرگز شما را رتبه بندی نمی کند، زیرا این روش به عنوان یک کلاهبرداری کلاه سیاه شناخته شده به عنوان کلمه کلیدی است.

کلمات کلیدی از دو نوع هستند، یکی اصلی است و دیگری ثانویه است. شما باید یک کلمه کلیدی اولیه برای هر 100 کلمه داشته باشید که به معنای مقاله 500 کلمه است که فقط 5 کلید واژه اصلی را داشته باشید.


با توجه به بی تجربه بودن، یک شیوه معمول است که یک مالک وبسایت با تعداد بسیار زیادی کلمات کلیدی دلخواه خود را در وبلاگ خود قرار می دهد. در نتیجه، رباتهای خزش Google موتور جستجو محتوای شما را به عنوان SPAM اعلام خواهند کرد. بنابراین با تراکم کلمه کلیدی مراقب باشید.


من دوست دارم با استفاده از افزونه Yoast SEO در سایت های وردپرس به عنوان آن را به من درصد تراکم کلمه کلیدی من برای هر مقاله من بنویسید و مرا راهنمایی می کند تا اطمینان حاصل شود که آن را نه پایین و یا بالا و مطابق با استانداردهای گوگل.


عنوان صفحه

عنوان صفحه چیزی جز عنوان هر پست وبلاگ یا یک صفحه وب نیست. عنوان صفحه شما نباید تکرار شود یا از دیگران کپی شود. عنوان صفحه اولین چیزی است که هر موتور جستجو برای آن جستجو می کند. معمولا عناوین صفحات کل موضوع پست وبلاگ را بیان می کنند.


من پیشنهاد می کنم کلید واژه اصلی خود را در عنوان صفحه قرار دهید. با این حال، شما نباید آن را مجبور کنید. همیشه سعی کنید عناوین صفحه منحصر به فرد ایجاد کنید. این یک مطلق برای هر SEO موفق است.


اگر شما یک بلوک نویسنده را ضربه زده اید، من توصیه می کنم با استفاده از خدمات وب سایت عالی به نام BuzzSumo.


فقط از سایت دیدن کنید و کلمه کلیدی مورد نظر خود را تایپ کنید و به موضوعاتی که اخیرا در مورد موضوع منتشر شده توسط افراد دیگر در وب منتشر شده است را به شما نشان می دهد و همچنین تعداد پست های اجتماعی را به شما نشان می دهد.


هنگامی که قدرت سیگنال اجتماعی دارید و ایده هایی از موضوعات مورد بحث در وب مورد بحث قرار گرفته است، فقط از ذهن خلاقیت خود استفاده کنید و یک عنوان عالی برای مقاله خود ایجاد کنید.

پیوندهای داخلی

یکی دیگر از قوی ترین اما در میان تکنیک های اصلی صفحه اصلی در صفحه، اتصال داخلی قوی ترین است. هنگامی که شما برای وبلاگ می نویسید، باید پست های زیادی ایجاد کنید و از طریق متون لنگر با یکدیگر ارتباط برقرار کنید. معمولا متون لنگر برای پیوند دادن صفحات یا پست های مختلف که در همان موضوع با کلمات کلیدی اولیه مشابه نوشته شده است استفاده می شود.


شما باید به طور صحیح مدیریت لینک های داخلی خود را به عنوان آن را نباید رشد مانند علف هرز. یک وبلاگ ممکن است حاوی پست های زیادی باشد و شما باید آنها را با استفاده از کلمات کلیدی مناسب به یکدیگر متصل کنید. موتورهای جستجو به لینک های داخلی شما خزیدن دارند، بنابراین باید هر هفته یا ماه به درستی نگهداری شوند.


من همچنین می خواهم یک ساختار Silo برای وب سایت شما ایجاد کنم زیرا این روند واقعا رتبه بندی شما را افزایش می دهد.


برخی از مزایای ساخت و ساز سیلو می تواند به حداکثر بازده، رتبه بندی بهتر و بهبود نرخ کلیک برسد.


بیایید نگاهی به ساختار وب سایت کمی عمیق تر،


کلید اولیه به عنوان عنوان وبلاگ


بخش اول ساخت یک ساختار جستجوگرها یک دامنه کلیدی غنی است و از کلمه کلیدی اصلی به عنوان عنوان وبلاگ شما استفاده می کند. چیزی برای آن مهم نیست، فقط کلید واژه اصلی شما همراه با توضیحی است که کلید واژه در آن وجود دارد.


استفاده از کلید رتبه بالا به عنوان دسته


دومین بخش مهم ساختار جستجوگر، تعیین کلمات کلیدی ثانویه شما به عنوان دسته است. اینها اغلب کلمات دو یا سه حرفی هستند که بیشتر مورد جستجو هستند.


هدف پشت این است که آب پیوند را از طریق پست های وبلاگ خود قرار دهید. همه پست های شما به دسته های شما مرتبط هستند و به نوبه خود به صفحه اصلی شما متصل می شوند.


این فرآیند رتبه بندی شما را افزایش می دهد و کلید اصلی شما تمام تمرکز را دریافت می کند. دسته های خود را حداکثر 8 یا بیشتر نگه دارید. اگر به مقوله های بیشتر نیاز دارید، سعی کنید زیر شاخه های خود را بنویسید.


کلمات کلیدی تیل بلند شما پست های پست هستند


این بخش سوم از ساختار وب سایت شما در وب سایت شما است، در اینجا شما بر روی کلمات کلیدی دلخواه خود تمرکز می کنید. پست های وبلاگ را بنویسید که به طور مستقیم به کلمات کلیدی اولیه شما مرتبط است، اما دارای کلمات کلیدی دلخواه خود هستند.

نوشتن و انتشار به عنوان بسیاری از پست های وبلاگ به عنوان شما می توانید، سعی کنید و حفظ پست های خود را مرتبط و آنها را درون دسته بندی های مختلف برای به دست آوردن حداکثر نتایج موتور جستجو موتور جستجو.


هنگامی که ما در مورد تکنیک های صفحه اصلی صفحه اصلی صحبت می کنیم، کلمات کلیدی بلند مدت کلمات کلیدی قطعا اهمیت دارند و توصیه های من برای ایجاد هرچه بیشتر شما در اطراف توهمات شماست.


ساختار سایت


ساختار سایت نیز می تواند به عنوان معماری سایت نامیده شود. معماری سایت شما باید نشان دهنده توازن یا بازار مورد نظر شما باشد. طراحی سایت خود را با توجه به آن تنها. بسیاری از سایت ها فقط رتبه بندی نمی کنند زیرا محتوای آنها بر اساس یک طرحی خاص طراحی نشده است.


حفظ ساختار سایت، سخت ترین کار به عنوان یک وبلاگ نویس جدید خواهد بود، زیرا شما ممکن است چیزهای زیادی را بدانید. با این حال، برای غلبه بر این پیشنهاد می کنم شما روی ایجاد محتوای خوب تمرکز کنید. حتی اگر معماری سایت شما به اندازه کافی خوب نیست، می توانید محتوای با کیفیت را تشکیل دهید.


محتوا باید توسط خوانندگان مورد علاقه و تقدیر قرار گیرد و آنها را تشویق به اشتراک گذاری محتوای شما و همچنین پیوند به آن می کند.


نتیجه گیری تکنیک های جستجو در صفحه

در نتیجه، فقط به عنوان صاحب وب جدیدی که شما باید مسئولیت های اساسی SEO خود را انجام دهید، می گویم. برای شما، من این تکنیکهای صفحه اصلی صفحه اصلی را شناسایی کرده ام که باید در اسرع وقت یاد بگیرم و اجرا کنم.


بیایید 5 تکنیک را که من بحث کردم خلاصه کنم. اول، تحقیق کلمه کلیدی، دوم چگالی کلمات کلیدی، سوم عنوان عنوان صفحه، چهارم لینک های داخلی است و ساختار سایت نهایی است. تمام پنج اشاره گر اولیه ستون های صفحه SEO است.

  • amir barmaj

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی