2nt30nk

نمایشگاه هنر کوچک دالاس که می تواند باشد

چهارشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۷، ۰۳:۴۰ ب.ظ

نمایشگاه هنر دالاس نمیتواند در یک زمان نامناسب اجرا شود. این سال 2008 بود، و کشور در جریان بحران مالی بدترین بحران اقتصادی از زمان رکود بزرگ بود. در دالاس، تعدادی از گالری ها تعطیل شد، و تماشاگران جهان هنر تعجب اگر عکاسی جدید بود یکی دیگر از مورد صحنه فرهنگی دالاس که خیلی دیر رسیدن به حزب بود. آیا برای پذیرش بحرانی و پشتیبانی بازار مورد نیاز برای دیدن سال دوم خود را دریافت خواهید کرد؟ جمع آوری کنندگان برجسته شهر، شاید سرمایه گذاری اجتماعی خود را از بین ببرند، در طول آخر هفته این اولین نمایشگاه از شهر خارج شد.

ده سال بعد، نمایشگاه هنر دالاس دقیقا به نوعی عجیب و غریب تبدیل شده است که جان سقرا و کریس بایرن، یکی از بنیانگذاران آن، در ابتدا «منصفانه با یک لقب» پیش بینی کردند، همانطور که برین در مصاحبه اولیه با مجله D قرار داد. این نمایشگاه فهرستی از گالری های خود را تقویت کرده و هوشمندانه از نهادهای فرهنگی شهر بهره مند شده است. اکنون گردآورندگان بزرگ دالاس اطمینان حاصل می کنند که آنها در شهر هستند و موزه هنر دالاس با کمک مالی (به 150،000 دلار در سال 2018 افزایش یافته است) که مربیان در نمایشگاه برای به دست آوردن آثار هزینه می کنند.

شاید بهترین شاخص موفقیت این نمایشگاه این است که حدود 70 درصد از گالری ها هر ساله بازمی گردند؛ ارزش آن زمان و سرمایه گذاری است. و اولین نامزدهای امسال مانند گالری جیمز کوهان، گالری هنری سبز و لوینگر آگوستین، قویترین جایزه ها هستند.


بایرن سال گذشته در تلاش برای تمرکز بر تلاش های متمرکز خود بود و براندون کندی به عنوان مدیر اجرایی شرکت کرده است. او می گوید: "پس از نمایشگاه هنری سال گذشته، ما در حال دریافت زیاد وزوز بودیم." "ما مطبوعات مثبت در مورد انرژی و شهرستان به عنوان یک کل، منطقه هنر و تمام موسسات - DMA، Nasher، Dallas معاصر، نیروگاه، Karpidas مجموعه جمع آوری شده - چگونه آنها با هم برای فشار دادن همه را از طریق هفته دریافت کرد. مردم درک می کنند که این انرژی نیز نشان دهنده آنچه که دالاس در حال ساخت است. "


چیز دیگری که کمک می کند تا انرژی عادلانه را تمرکز کند، محل آن در گالری صنعت مد است که فضای کافی برای حدود 100 گالری دارد. بنابراین به جای تلاش برای رشد آن، منصف به جای آن به مردم تبدیل می شود.


کندی میگوید: "دالاس مجموعه جمع آوری نیروگاههایی است که در جامعه شناخته شدهاند." "ما می توانیم این را به عنوان یک الهام بخش برای ساخت مجموعه های هنری در اینجا در مقیاس کوچکتر بدانیم. سالهاست که ما عادلانه نیستیم، ما تلاش می کنیم تا پایه جمع آوری پدیدار ما با آنچه که ما در حال برنامه ریزی است، آنچه ما دنبال آن هستیم، و آنچه که برای درک بازار بازار هنر فعلی است، درگیر است. این در مورد نگه داشتن مکالمات فعلی است. "

  • amir barmaj

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی