2nt30nk

یکی از راه های حل اختالل گزینه ای که توسط آخر هفته آخر هفته هنرمندان و احزاب هنری دالاس پر شده است: به غرب بروید.


اسطوره مارفا پنجشنبه آغاز می شود. در سال پنجم خود، جشنواره مکزیکی حمایت از تابستان به نظر می رسد قصد دارد مطبوعات مکاتبه عمدی بین هنرمندان و محیط زیست، به جای ضربه زدن به کپی کردن بر روی 150 غول پراکنده صنایع راک و الکترونیک. هنوز هم یک فنجان جادو معمولی، یوگا، حزب استخر مجهز به یک DJ Reverbnation، کمترین طراحی طراحی شده برای نشانه دادن به همه دوستان شما که شما ساخته شده سفر - اما تعهد به اقامت برای هنرمندان، تعامل سازمانی با بنیادهای محلی ، و به طور کلی، آرام آرام، یک نفس هوای تازه است. و شما نمی توانید بین مجموعه با این راهنمای به مارфа توسط د Caitlin کلارک از بین رفته است.


در اینجا تعدادی از آثار مضحک کمتر از سری اسطوره های این سال، که توسط گروه پست پانک بریتانیا، Tromicália اصلی تام Zé، Helado Negro با گروه و نوازنده سوزان Ciani، که در روز شنبه بازی می کنند، برتری دارد.

هنر

جسی موریتی، که هویت بصری افسانه ها را هدایت می کند، نیز هنرمند در جشنواره امسال است. هنرمند مبتنی بر نیویورک از پروژه های فعلیش می گوید: "کار من [[من]] یک چشم انداز دیجیتالی علمی تخیلی است که از یک تصویر انتزاعی الکترونیک زبان بومی و موجک طراحی شده است." انتخاب رنگ ذهنی و بازی با خط کار ممکن است بیننده را از حساسیت هنرمند دلفی آرتور پونیا یاد بگیرند.

استاد دانشگاه برنج، تیموتی مورتون با لورا کاپلین کار خواهد کرد تا یک نمایشگاه گروهی با موضوع فاجعه زیست محیطی را که پس از کتاب سال 2013 آن با نام Hyperobjects: Philosophy and Ecology After End of the World با عنوان " این نمایشگاه امکانات و اقلام چند رسانه ای را شامل خواهد شد، با توجه به رویدادهای جغرافیایی و پدیده های ناشناخته جغرافیایی که تاثیرات تمدن بشری را تحت تأثیر قرار داده اند. (تم ها و اعدام مورتون آشنا به کسانی است که دنبال کار هنرمند و معاون هنرمند دلفاس سوفیا باستیداس بوده اند.) هنرمندان مانند تارا دانانوف، امیلیا شارنولیته و Postcommodity، مراسم افتتاحیه و یک تور پیاده هدایت شده توسط مورتون و هنرمندان انتخاب شده به ترتیب جمعه و شنبه برگزار خواهند شد. یک کاتالوگ نمایشگاه را مستند می کند.


جمعه ویژگی های دوز عریض تورهای باز و هدایت شده از طریق پایه Judd و Chinati است. هنرمند بنیاد چینی در مجالس گورین مقیم برای تورهای استودیویی حضور خواهد داشت. نقاش مبتنی بر شیکاگو محل سکونت خود را در پایه و اساس مارس و آوریل می گیرد، نقاشی ها و نقاشی ها را توسعه می دهد. چینی ها معتقدند که کار او "ممکن است به عنوان یک حس تکراری از ساختار درونی و یک پلاستیک غیر قابل پیش بینی باشد". او توسط کوربت و دمپسی در شیکاگو معرفی شده است.

موزیک

افسانه ها یک محل اقامت ضبط شده را ارائه می دهند که یک نسخه جدید بین دو همکار انتخاب شده را در سال بعد حذف می کند. آزادی این سال از سال 2017 میلادی است؛ هفت ترانه جدید توسط گروه روانکاوی رومیک دونگ (Dungen) و "پیشگامان بروکلی نو" (Woods) ساخته شده است. Preorders برای همکاری خود را می توان در اینجا یافت می شود. در سال جاری، کارآفرین برادفورد کوکس (اطلس صدای، Deerhunter) و کیت لو بن خواننده و ترانه نویس ولز در رشته مورفا تشکیل می شود که به این معنی است که عملکرد خود به خودی ممکن است، اگر شرایط از تاریخ پیروی می کند.

Drugdealer که قبلا به عنوان Run DMT و Salvia Plath شناخته شده بود در طول نام پانزدهم نام باند تحت تأثیر قرار گرفته بود و Drugdealer از حس خنک و خجالتآورش دور نیست. او باید در بخش کوچک و گرد و خاکی اسب غریب، در روز شنبه در ساعت 5 صبح، مناسب باشد.

  • amir barmaj

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی